Klantenservice

  • Verzending
  • Retour & Omruilen
  • Overige vragen
  • Review beleid
Hoe verzenden jullie?

Binnen Nederland verzenden we alles met Post.nl buspakjes.
Daar zit een track en trace code aan dit je ontvangt zodra we jouw pakje op de post doen.
Voor deze buspakjes hoef je niet thuis te blijven want ze passen door de brievenbus.
Wel ontvang je van Post.nl een melding als het pakje bij je is bezorgd.
Ook wij kunnen jouw zending online volgen als dat nodig is.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Dat hangt af van waar je bent. Bij bestellingen die we ontvangen doen we onze uiterste best deze dezelfde dag nog te verzenden. We hebben ook meestal alles op voorraad. Natuurlijk kan het voorkomen dat we jouw sieraden toch nog moeten maken vandaar dat we vaak aangeven dat het 3-5 werkdagen duurt voordat ze aankomen. Overzeese leveringen kunnen tussen de 7-16 dagen duren. Deze leveringsgegevens worden ook vermeld in uw bevestigingsmail.

Welke vervoerders gebruiken jullie?

Wij gebruiken in Nederland Post.nl en voor Europa gebruiken we vaak DHL. U zult gevraagd worden om een leveringsmethode te kiezen tijdens het afrekenen.

Hoe kan ik retourneren?

Indien je van de koop af wilt zien verzoeken we je gebruik te maken van ons retourformulier. Vul het formulier in en knip het bovenste gedeelte af. Het bovenste gedeelte kan je op het pakketje plakken.

Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen?

Als je een ongebruikt product wilt ruilen, volg dan dezelfde stappen als bij het retourneren. Ook gelden dezelfde voorwaarden als bij het retourneren.


We verzoeken je dan ook gebruik te maken van ons retourformulier

Het gewenste nieuwe product kun je direct bestellen via onze webshop.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

De standaard retourtermijn is 14 kalenderdagen. De termijn gaat in na ontvangst van het product. Bij meerdere producten uit een enkele bestelling gaat de termijn pas in na levering van het laatste product. Wanneer je hebt aangegeven dat je van de koop af wilt zien, heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

De kosten zijn afhankelijk van de gekozen methode. 

Wanneer u een artikel retourneert dat gerepareerd moet worden én dit valt ook onder de garantie, dan vergoeden wij de verzendkosten uiteraard wél.

Van kapotte of gebruikte producten wordt de schade in rekening gebracht. 

Welke artikelen kunnen geretourneerd worden?

Ongebruikte artikelen, zonder sporen van gebruik, waarvan alle labels en verpakkingen nog aanwezig zijn.

Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?

* Speciaal voor jou op maat gemaakte sieraden en artikelen, welke niet binnen de standaard maatvoering en/of ontwerpen vallen (zoals deze op de website vermeld staan)
* Sale items
* Eenmalige items en uitvoeringen

Wanneer wordt het geld terug gestort?

CLIC Creations verplicht zich om binnen 14 dagen na ontbinding alle betaalde bedragen terugbetalen. Zodra het sieraad bij ons binnen is verwerken wij de retournering meestal direct (op werkdagen).

Hierdoor staat het verschuldigde bedrag vaak binnen 2-5 werkdagen weer op je rekening!

Kan ik mijn sieraad laten personaliseren?

Neem even contact met ons op hierover via info@cliccreations.nl of bel ons op +31(0)73-7470088

Vaak is er van alles mogelijk.

We kunnen bijvoorbeeld ook as verwerken in veel van onze ontwerpen.

Nog vragen?

Neem contact op via onze contactpagina. We beantwoorden al je vragen graag. Heeft het haast dan kun je ook altijd even bellen +31(0)73 747 00 88

Hoe controleren jullie reviews?

Wij controleren de IP-adressen en controleren ook of de reviewer daadwerkelijk het sieraad bij ons op de website gekocht heeft. Bijna al onze reviews komen zeer kort nadat het sieraad is aangekocht al binnen.

Belonen jullie reviews?

Nee, het is tegen onze principes om onze lieve, trouwe klanten te belonen voor hun reviews, Wel stuur ik vaak een persoonlijk e-mailtje als we een leuke review zien verschijnen. Het is namelijk ook voor jou als klant heel fijn om te lezen hoe onze sieraden bij anderen bevallen. Als dat positief en eerlijk is maakt dat ons werk alleen maar leuker en makkelijker en weet jij wat je van ons kunt verwachten.

Wat doen jullie met negatieve reviews?

Heel eerlijk? Niets want dat mag namelijk ook niet. Tenzij we kunnen aantonen dat een negatieve review vals en dus onrechtmatig is.

Gelukkig hebben we dat nog maar een keer meegemaakt. Iemand gaf wel een erg negatieve review die ons echt opviel. Toen we gingen controleren of deze persoon bij ons besteld had, bleek de naam en het e-mail adres niet bij ons bekend te zijn.

Ik heb haar wel een persoonlijk mailtje gestuurd waarom ze deze review had geplaatst maar heb daar nooit een antwoord op mogen ontvangen. Het was fijn geweest als we haar klachten rechtsteeks met haar hadden kunnen oplossen.

Gebruiken jullie externe reviews?

Jazeker! Je kunt ons op google beoordelen en kijk ook eens op de reacties op onze sociale media.